OM EN SEPTEMBERTISDAG

Tisdagens enda lektion i skolan bestod av att vi var en grupp som skulle hålla ett motionspass för seniorer. Åh, jag insåg att jag verkligen saknar att dra jumppa/dans! Det är ju SÅ roligt och ger så mycket. På eftermiddagen hade jag bokat in tvättstugan, och medan maskinerna var igång tog jag och Bill en promenad längs med stranden. Det var så fint där så vi satte oss ner på en sten och bara njöt. Jag är så glad över att vädret levererar och är så härligt även denna höst! 
Klockan sjutton nollnoll hade vi träffis med Bills mamma i stan och därefter gick vi för att äta middag. Avslutningsvis tog vi ännu en fika före vi begav oss hemåt igen. Innan vi somnade denna kväll hade vi som vanligt filmmys. Härlig tisdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0