HOME SWEET HOME

I fredags fick jag checka ut från skolan redan tio fyrtiofem och sisådär femton minuter senare satt jag i en bil påväg upp mot Pampas. När jag kom hemhem var prick hela familjen samlad och jag fick sätta mig till dukat bord och äta middag.
Vädret var alldeles ljuvligt så vi bestämde oss för att tillbringa kvällen på villan. Det första jag gjorde var att hälsa på älskade Grålle. Mamsen, papsen och ungen hade begravt honom på finaste stället, alldeles vid havet. Jag plockade blommor och dekorerade hans grav, så att han får sova både fint och sött. ♥
Därefter skulle vi bara njuta ute i solen på bryggan, men det dröjde inte länge förrän olyckan var framme. Vips så föll både iPhonen OCH storasyster i vattnet, vilket ledde till en försvunnen telefon och en genomblöt syster. Men vår hjälte till pappa hoppade i och dök runt i det iskalla vattnet för att leta, så telefonen var slutligen på land igen. Såhär i efterhand kan vi faktiskt skratta åt det hela ändå, haha. Resten av kvällen hade vi fredagsmys på glasverandan - solnedgång och godis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0