OM EN HÄRLIG LÖRDAGSKVÄLL

När jag fick checka ut från mitt kvällsskift i lördags kom Elin och hämtade mig, jag hade nämligen bestämt dejt med glädjepillret! Vi åkte till Jungman för att avnjuta varsin dryck medan vi babblade ikapp. Det var alldeles för längesedan vi senast sågs, så vi hade mycket att ta igen. Bästa Elin! Kring midnatt var vi påväg att avrunda, men.. 
.. då dök Philip och hela pojkgänget upp, så vi följde med dem in tillbaka för att ta ett eller två glas med dem också. Så kul! Det blev en härlig kväll och jag är glad att jag fick träffa så många fina vänner, speciellt dessa två. ♥

Kommentarer
Postat av: Elin

♥♥♥♥♥

Svar: Pusspusspuss! <3
aivilos.blogg.se

2016-11-16 @ 17:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0