NÄR MAN BEHÖVER SKRIVA AV SIG

Men hej hej hej! Det känns som om jag inte hälsat på er på evigheter, så hej. :-)
 
Den här hösten har verkligen varit.. slö. Därav har bloggen inte uppdaterats varken ofta eller detaljerat (det känns som om jag har varit frånvarande även om jag har uppdaterat, lixom) - helt enkelt för att jag nästan inte gjort något vettigt slash speciellt överhuvudtaget. Bortsett från förra veckans intensiva plugg och tre tenter känns det som om jag knappt gjort något skolarbete heller, och dessutom har vi haft några ynka skoldagar i veckan. Ju mindre jag har att göra detso slöare blir jag och desto mindre motivation får jag. Och det har verkligen märkts. NU är det dock ny vecka, ny månad och ny period, så jag bestämde mig för att detta var ett ypperligt tillfälle för att göra en förändring. I skolan är schemat snäppet fullare och jag ska också skärpa till mig med pluggandet utanför skolan. Sedan måste jag även hitta på mer (roliga) bravader och inte bara sitta inne även om höstdepressionen redan fångat mig. Det är alltså planen. 
 
Igår var en effektiv dag. Hade föreläsning, skrev färdigt ett grupparbete, åkte till stan på hemliga ärenden, handlade mat, tog en powernap, hjälpte Arthur med ett jumppaprogram, fick middagen serverad av Bill, hade minispa med hemgjorda ansiktsmasker med Jennie, pluggade sjukdomar och slutligen läste jag några kapitel ur en bok. Jisses, det här är mer än vad jag gjort under de senaste veckorna sammanlagt. Typ. Hoppas bara att det fortsätter såhär! Har idag redan hunnit dra seniorjumppa i skolan, springa av och an till tvättstugan samt göra sista uppgifterna till en medicinkurs, och nu har jag hela kvällen att fylla med annat program. Så det ser ju lovande ut iallafall. Men, det var väl det. Vi hörs, finisar! PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0