MÅNDAG & TISDAG

Iklädd absoluta favoritbyxorna tisdagen till ära. 
 
Hej på er! :-) Igår hade vi ingen skola, så ledigheten bara fortsatte. Hade dock inte varit i skolan på över en vecka och inlämningsuppgifterna låg på hög, så jag kände att det behövdes en pluggdag ändå. Skrev färdigt en presentation, sammanställde en reflektionsövning och blev nästan färdig med en caseuppgift. På kvällen hade vi bakstuga och bakade både muffins och drömtårta. Mums! Imorse påbörjade vi vårt seminarium där vi skulle presentera vårt arbete och därefter skrev jag färdigt sista deadlinen. Känner mig faktiskt så duktig, hehe. För att inte tala om hur s.k.ö.n.t det känns. Nu ska jag redigera budapestbilder i några timmar och sen får jag belöna mig med ett IKEA-besök och födelsedagskalas. Låter bra i mina öron! Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0