OM KVÄLLSSKIFT, DANS & HELG

Före jobbet i tisdags.
 
Hej! :-) Det var meningen att jag bara skulle hoppa in på jobbet i måndags och sedan börja ordentligt först från och med nästa vecka, men schemat ändrades och jag har istället haft några kvällsskift till. För en gångs skull har jag ändå varit effektiv före kvällsskiften också (och inte tagit låånga sovmorgnar), eftersom jag redan hade inplanerat många ärenden som skulle göras denna vecka. Dessutom har jag också övat in en danskoreografi med ungen. Resten av gänget har tränat hela våren och jag skulle lära mig koreografin på bara några dagar, men det gick ju finfint! ;-) Nu har jag en förlängd helg på gång, men jag har nog inga speciella planer alls. Här händer ju faktiskt ingenting.. Nåja. Önskar er alla en trevlig helg! Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0