ETT SKEPP KOMMER LASTAT MED NYA TAG

Chihuahuan Nelson.
Fredagsfest.
Blåbärspaj.
Onsdagsfest.
Ostbricka.
 
Hej på er finisar! På sistone (läs: typ senaste månaderna) har bloggen verkligen inte prioriterats överhuvudtaget, och jag är så ledsen för det. Men jag har helt enkelt tillbringat min tid med något annat eller någon annan. :-) NU ska det däremot bli ändring på det, så härmed kör vi en sista catch up på en lång stund. Här ovanför ser ni några snapshots från det senaste: Vi har haft sötisen Nelson på besök på Byholmsgränden, vi har både onsdags- och fredagsfestat, vi har haft filmkväll cirka varje kväll, vi har haft en shoppingdag i stan, jag har bakat blåbärspaj och bjudit gullisarna på den, vi har hejat på lejonen som spelat hockey, vi har varit till Borgbacken, vi har haft massagemottagning, vi har haft ostbricka och så har vi officiellt fått sommarlov (även om jag faktiskt sov bort sista skoldagen och vi i princip inte haft någon skola på flera veckor..). Kika in lite senare så ska jag bjuda på lite bilder från några av bravaderna! PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0