TOMATKARNEVALEN 2016

Några handplockade bilder från både fredagen och lördagen som jag rört ihop till ett.
 
På fredagen inledde jag karnevalen med att möta upp Sandra och strax där efter gick vi för att äta vårrullar. Sedan vankades det förfest hos Emma och Daniel innan vi traskade iväg till tältet där det var kalas. Vi dansade och sjöng tills stängning och somnade sen inte förrän sisådär fem på natten/morgonen. SÅ himla rolig kväll! På lördagen fortsatte vi med förfest hos Björn och så hann vi också checka av alla ställen i Näsby. Även fast jag inte hade tänkt mig en till tältkväll befann jag mig ändå där denna dag igen. Träffade alla gullisar och dansade en stund, medan regnet öste ner utanför (därav vårt fina hår, hehe). Men när 1G3B började spela - vilket kanske inte riktigt är min typ av musik, för att säga det fint - åkte jag hemåt och avslutade därmed årets karneval. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0