OM TRÄNING, SLÄKTKALAS & RESA

Sötisen Signe och jag. :-)
 
Torsdag. Och så hade vi återigen en regnig dag.. Men vet ni vad? Denna dag gjorde det faktiskt ingenting, för jag hade en alldeles himla ljuvlig dag ändå! Vaknade runt tio nollnoll, men bestämde mig för att ligga kvar i sängen hur länge som helst, för jag vaknade nämligen upp till en ledig dag. Därefter körde mamsen och jag ett träningspass före vi gjorde oss kalasfina. Det var dags för mormors kalas slash träffis med släkten. Himla trevligt! Mot kvällskvisten körde jag iväg till Närpes för att hänga med bästa Sandra. Blev bjuden på kakor och dagens höjdpunkt: bokade en solsemester (!!). Avslutningsvis svängde jag in via villan för att beundra den fina solnedgången och sen kunde jag somna riktigt lycklig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0