OM JOBB, FOTOGRAFERING, TRÄNING, FÖDELSEDAG & LEDIG DAG

Min mormor. ♥
 
Hej! :-) I söndags jobbade jag prick hela dagen, tio trettio till tjugoett femton. Sedan har jag bara haft morgonskift hittills denna vecka, så det innebär ju att jag fått lite mera ut av dagarna. Har bland annat hängt på villan, powernappat, haft fotografering med FSG-gänget, tränat och hälsat på universums bästa och gulligaste mormor som fyllde 83 (!). Idag var jag ledig och jag kände mig typiskt nog inte på topp, så jag har spenderat ledigheten sovande i både sängen och soffan. Avslutade dock dagen med en skön promenad runt stan i duggregnet med mamsen och ungen. Imorgon väntar jobb igen. Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0