KRISTINESTADS SOMMARMARKNAD

Det vankades Kristinestads bästa helg - sommarmarknaden. Tyvärr jobbade jag fredag lördag söndag, men på lördagen efter morgonskiftet fångade jag sommarmarknaden prick alla sekunder jag kunde. Bilfärden från jobbet tog tjugo istället för tre minuter, så. mycket. folk. Traskade omkring på marknaden med ungen och mamsen. Åt italiensk glass samt köpte goda oliver och förstås de obligatoriska lakritsremmarna. Jag svirade om till min nya favoritklänning efter middag på villan. Ingen marknad utan förfest hos oss - vännerna började trilla in en efter en. Cyklade iväg en sväng för att köa till Jungmantältet. Spelade spel och lekte lekar med pingisbollar och glas. Fångade pokémons på vårt sätt, haha. Hade photoshoot vid nya strandpromenaden. Träffade så många saknade vänner. Dansade loss i tältet. Det var verkligen en alldeles perfekt marknadslördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0