HELG OCH LEDIGA DAGAR

Helgen för två veckor sedan. Efter jobbet på fredagen kom Björn och hälsade på. Mamma bjöd in till smörgåstårta samt efterrätt och därefter var vi på upptäcksfärd till typ alla byar i Kristinestad. På lördagen hade jag kvällsskift och direkt efteråt körde jag ner till villan för en mamma-dotter-kväll eftersom alla andra var utflugna. En lugn och skön kväll på villan där vi njöt av solnedgången och sedan fick jag krypa ner i sängen och somna på villan, vilket är det bästa bästa bästa. Efter ett så tråkigt och grått väder på sistone vaknade jag upp till soligt väder (äntligen!) på söndagen och hela dagen låg vi och njöt av solen. På måndagen hade jag ännu äran att både vara ledig och få fint väder, så dagen fortsatte med samma melodi som dagen före. Finfin helg och ledighet! Sedan var det back to work igen och även vädret återgick tyvärr till sitt regn och rusk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0