VINTER, FAMILJ, VÄNNER & NETFLIX

Kanonviken.
 
När bloggen stått tom alldeles för länge och jag börjar få hot om att uppdatera av mina vänner - skämt åsido haha - så kanske det är dags för en catch up iallafall. Så here we go. Sista dagen på tjugohundrafemton tillbringades på jobbet, och första dagen på tjugohundrasexton bestod av soffläge samt pizza. Nyåret firades in med trerätters middag, champagne och raketer. Under mellandagarna prickade vi in en shoppingdag och då ägde också en spontan kusinlunch rum. En tisdag drog vi till Vasa och jag fick äntligen förenas med världens bästa Ollis efter en spännande hockeymatch där Finland tog hem guldet. F.e.e.l.i.s. Förövrigt har jullovet gått åt till att umgås med familj och vänner samt till otaligt många timmar framför Netflix. Har konstaterat att hur efterlängtade lediga och slöa dagar med inga måste än är, så är det ju faktiskt hemskt tråkigt när de väl är här. Jag är för rastlös. Slutligen bestämde sig vinter för att komma också, sådär riktigt påriktigt, med himla mycket snö och temperaturer nere vid minus tjugofem. Brrr. Och sen var jullovet slut. 

Kommentarer
Postat av: EllanBellan

WEHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO TACK FÖR ATT DU ÄNTLIGEN BLOGGA!!

Svar: Whatever you want, honey! ;-)))
aivilos.blogg.se

2016-01-14 @ 16:17:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0