OM RÄKPAJ, TUPPERWARE, BÄSTISAR, DANSTRÄNING & SNÖ

De här, alltså. ♥
 
Hej på er! I fredags när jag kom hemhem blev det mys med familjen i form av räkpaj och soffläge. Var så himla trött efter en lång och aktiv (men rolig!) skoldag samt resan hem, så jag somnade tidigt och tog en lång sovmorgon på lördagen. Därefter gick jag på tupperwareparty med mamsen - hej tantvarning, haha! På kvällskvisten åkte jag iväg till Närpes för att hänga med Elin och Johanna. Vi mumsade i oss chips, dipp och godis medan vi catchade upp och babblade på till långt efter midnatt. Det är så fint att fast vi inte träffas så ofta nuförtiden så är allting ändå precis som förr och det känns som om vi aldrig ens är ifrån varandra. Bästa! När jag för en gångs skull är hemma, passade jag idag på att åka iväg på dansträningar inför gymnastikfestivalen i sommar, och det var ju riktigt roligt. På eftermiddagen var vi ute och busade i snön och resultatet får ni se lite senare. :-) Det återstår ännu att se vad denna kväll har att bjuda på. Pusshej. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0