EN BÄTTRE BAKISDAG

Tjolahopp! Trots att vi var ute och yrade igår finns det inga spår av baksmälla och jag har haft en himla fin dag! Erika sov hos mig inatt, så jag fick vakna upp bredvid henne och sedan fixade vi en riktig brakfrukost som start på dagen. Därefter låg vi i sängen och slöade samt skrattade fram magrutorna åt snapchatfiltrena. När Erika åkte hem gick jag ut på en skön promenad eftersom solen äntligen visade sig (!!) och runt fjorton trettio var jag redo att bli upplockad av min gudfar. Spenderade resten av dagen hos universums bästa gudföräldrar i Esbo, där jag blev bjuden på jättegod middag och efterrätt. Nu är jag bara hemma en sväng igen förrän jag ska gå över till Laura för att joina de andra. Det är dags för filmkväll. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0