KANONVIKEN, WII & SKRAPLOTTER

Kanonviken.
 
Igår vaknade jag upp till ljuvligt väder, så vi bestämde oss för att det var en perfekt dag för fotografering på Kanonviken. Jag klädde på mig två av mina favoritjulklappar - timberlands och toffsmössa - och så var jag redo. Vi traskade runt och beundrade utsikten och så tog vi många foton. Det var så fint där! När vi var hemma igen var det dags för att spela Wii. Vi spelade fotboll, bowlade, gick på lina, hoppade backhoppning, tränade på koordination och balans, hulahulade samt körde slalom. Himla kul! På kvällskvisten tog vi ännu en promenad till stan för att byta ut de skraplotter som vi hade vunnit på på julafton. Jag fick välja många nya lotter för min vinstsumma, men är nog fortfarande inte miljonär.. Vi avslutade sedan med film och reseletande. En så typisk jullovsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0