GLÖGGRUNDAN 2016

Ett skepp kommer lastat med suddiga iphonebilder från glöggrundan! Jag åkte mot Åbo med boysen redan på morgonen och väl framme knackade jag på hos Malin och fick en bamsekram. Vi gick så småningom iväg för att äta en god lunch och catcha upp prick allting i flera timmar. Därefter tog vi varsitt vinglas och gjorde oss redo för att påbörja glöggrundan vid domkyrkan och den fina julgranen. Efter ett par shottar och glöggar mötte vi upp mina pinglor Elin, Johanna och Nadja och samlade sedan resten av stämplarna med dem. På efterfesten sen dansade vi loss till gamla godingar, lyssnade på Nause, Bastupojkarna och Succémorgon samt träffade SÅ många vänner. Himla roligt! Vi avslutade kvällen på hesburger och traskade sedan tolv timmar senare förbi domkyrkan och julgranen igen för att somna sött i Malins säng. Det blev verkligen en så lyckad glöggrunda! Och mina älskade saknade gullisar då. ♥ Insåg återigen hur mycket jag faktiskt saknar mina bästisar när jag är ifrån dem och hur fantastiskt roligt jag har med dem sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0