OM SISTA LEDIGA DAGEN

Tisdag och jag var ledig. Dessutom var det här min sista lediga dag hemhemma i Kristinestad, men jag kan tycka att jag fångade den riktigt finfint. Vaknade pigg redan nollåtta tjugo (vad hände där?!), men jag myste i sängen framför Netflix en bra stund efter det. Därefter åkte jag och handlade och innan förmiddagen var slut hann jag ännu pricka av en träning på sportplan. På dagen bakade jag kaka som jag skulle ta med till jobbet, hängde med Björn i några timmar, hämtade ut mitt nya pass samt gjorde middag tills familjen kom hem. På kvällen hjälpte jag ungen med matteläxan, plockade bär med mamsen och tränade pass nummer två (eftersom jag hade varit sjuk fick jag ta igen lite). Sedan åkte vi ännu och inhandlade allt behövligt för att jag ska klara mig i Helsingfors i höst, hehe. Avslutningvis såg vi på sista Allsång på Skansen. Sådär. En himla aktiv dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0