FRÅN FEMTIO NYANSER AV BLÅTT TILL BARA GRÅTT

Kroatien på förmiddagen.
Finland på eftermiddagen. 
 
Hej där! :-) Alltså oj hörni, vilka kontraster här i livet. Jag är hemkommen från alldeles underbara Kroatien och möttes av det gråa Finland igen. Det var klarblå himmel hela vägen från Kroatien, men när vi körde över Finlands gränser kom ett molntäcke emot. Så jäkla typiskt. Men vet ni? ÅÅH, vi hade verkligen universums bästa och härligaste resa! Kroatien är verkligen så så himla vackert och det var så himla skönt att få vara i värmen igen. Vi njöt och levde life varje sekund, verkligen. Jag har sisådär tusenfemhundra bilder att gå igenom före ni får en himla bildbomb och dessutom fick jag en hemskt ledsam nyhet under resan, så det vill jag skriva om först. Återigen, livets kontraster. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0