OM EN HIMLA BRA VECKA

Sköna fysstudier vid Arcada. ;-)
Årets första glass ute i solen. 
Sushi är life.
Glass i stora lass.
Handbollsmatch HIFK-Dicken.
Roliga jumppapass i skolan.
Bananplättar med hallon och blåbär.
Kvällspromenad med spindelmannen. 
Coolkidz!
Konståkning.
SOL. 
Finfina Sandra! ♥
Nystädad lägenhet.
 
Alltså, vilken härlig vecka jag har bakom mig! Jag är äntligen frisk, solen har strålat och veckan har bjudit på många roliga bravader. Ja, om man bortser från att min cykel blev stulen efter att jag bara haft den i två dagar då - SÅ ARG.. Anyway. Systemkameran vilar nuförtiden, men istället är jag desto flitigare med iphonen. Måndag och vi började veckan med två lektioner i skolan. Mellan dessa hade vi en lång paus, så vi satt utanför skolan och njöt av solen och dessutom åt vi både lunch och årets första glass där också. Bästa! Tisdagen var ju en perfekt dag med pinglorna. Två jumppapass i skolan, take away sushi, solande på Sarahs balkong, glass och min första handbollsmatch någonsin. Onsdagens bestyr bestod av en lektion massage i skolan och sedan bestämde Laura och jag oss för att blanda nytta med nöje och gick ut på en solskenslänk till polisstationen för att anmäla cykelstölden. Därefter gick jag tillbaka till skolan för att både delta och öva på ett jumppapass. Avrundade dagen med att göra middag, gå på en till skön långlänk och fixa ihop bananplättar tillsammans med Jennie. Torsdagen innebar skola, tvättstuga i flera timmar och solande samt kvällslänk med Jens där vi upptäckte nya ställen och områden här i Arabia. På fredagen var vi lediga, så jag började dagen med att sova ut och ha en lugn morgon. Sedan gick Jennie och jag på länk i solskenet och därefter mötte vi upp resten av gänget för att gå och äta. Kvällen bestod av fredagsmys och Let's Dance med, surprise, Jennie. Fortsatte med att göra saker jag aldrig gjort förut på lördagen då vi med Sarah och Jennie åkte för att se på Erikas konståkningsuppvisning. Resten av dagen solade vi med Jennie och på kvällskvisten åkte jag in till stan för att träffa Sandra som var i huvudstaden. Åt middag på Vapiano och drack margaritas på Iguana samtidigt som vi catchade upp - som jag hade saknat henne! På söndagen gömde sig solen och då tyckte jag det passade bäst med att tillbringa dagen med storstädning av lägenheten samt en länk med en pod i öronen. Avslutade söndagen och en toppenvecka med en fin kväll i Tölö. 
 
/ Romanförfattaren Aivilo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0