OM ALLT FRÅN JUMPPAPASS TILL BADTUNNEBAD

Jag hade ett så skönt förlängt veckoslut! En härlig blandning mellan familjetid, jobb och kompishäng. :-) På torsdagen skötte jag viktiga ärenden samt hälsade på hos gulliga mormor och morfar där vi satt och pratade i flera timmar. Fredagens projekt innebar filmande av ett jumppapass till skolan, och det tog typ hela dagen eftersom slutresultatet inte riktigt ville samarbeta. När det slutligen var färdigt, städade och tvättade jag min beibis, bilen, som äntligen fick komma ur vinteride! På kvällskvisten körde jag iväg till Närpes för att hälsa på Björn och sedan åkte vi vidare till Emma och Daniel för att ha fredagsmys. Lördagen invigde jag med god brunch med la familia. Därefter följde ett kvällsskift på jobbet och när jag fick checka ut för dagen avslutade jag kvällen på villan med badtunnepremiär, familjen, solnedgången och tårta. Perfekt. Hela söndagen bestod bara av jobb och efteråt satte jag mig i bilen med destination Helsingfors igen. Tack för den här gången. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0