MEN HEJ PÅ ER

Alltså hoppsan! Vad hände? Plötsligt har det ekat tomt här i mer eller mindre sisådär sju veckor och jag kan inte förstå hur det kunde gå så. Typ. Först hade jag alldeles för fullt upp med livet, därefter tillbringade jag cirka två veckor i Pampas med bland annat studielivets största fest - pampasveckan, påsklov samt jobb och slutligen har jag just tagit mig ur en tre veckors jobbig sjukperiod.. Nu tänkte jag iallafall vara back on track och vi börjar med en catch up därifrån jag slutade, följt av alla andra bravader fram tills idag. Ungefär så. Det kliar i fingrarna - nu vill jag börja skriva igen! Med det sagt, så hörs vi snart igen. PUSS. 

Kommentarer
Postat av: EllanBellan

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIIIGGGGGEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEN! VAD GLAAAAAAAAD JAG BLEV NU!

Svar: MEN SÅÅÅ BRAAA!!
aivilos.blogg.se

2016-04-15 @ 20:50:44
Postat av: Anonym

WOOOOOOO FINALLY LITE UPPDATERING HÄR, woooooo kul me så mang inlägg! Hoppas e haldär i se :'D

Svar: Va glad ja blir när e uppskattas!! :-) Jomen, he ska vi väl tro iallafall!
aivilos.blogg.se

2016-04-18 @ 17:46:33
Postat av: Johanna

Hoppsan, glömde visst mitt namn på förra kommentarin hehe ;)

2016-04-18 @ 17:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0