STÄDNING, KAFFEMOJS & MEXICO-BAR

Jag började min lördag med att sova ut och ta det lungt, men därefter satte jag igång med att storstäda lägenheten. Städa. Torka. Dammsuga. Tvätta. Diska. Och så var lägenheten skinande ren igen. Då tog jag itu med lite (med betoning på lite) skolarbete före det var dags att göra mig i ordning för kvällens bravader. Sen traskade jag iväg till Eva-Mari.
Där möttes vi upp för kaffemojs, som ålänningen så fint uttryckte det. Dricka kaffe, mysa och prata strunt, med andra ord. Vi blev dessutom bjudna på glass och några dansshower, haha. Efter någon timme kom vi ändå på att vi ville ha någon drink lördagen till ära. 
Sagt och gjort. Vi traskade iväg till spårvagnen och efter lite äventyr var vi i stan.
Efter återigen lite äventyr var vi sedan framme vid vårt mål - den mexikanska restaurangen/baren Lucha Loco. Där delade vi på nachos, drack drinkar och blev bjudna på gratis efterrätt. Hela kvällen var verkligen ett enda himla stort skrattkalas. Som att vara på cirkus, var det någon som beskrev det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0