OM EN LÖRDAG GENOM IPHONEN

Efter en lugn och skön morgon samt förmiddag hoppade jag på spårvagnen och åkte iväg till Kabelfabriken. Där mötte jag upp min gudmor och så tog vi en fika, catchade upp det senaste, gick på konstutställning samt tog selfies med roliga figurer. Det var så härligt att få tillbringa tid tillsammans och vad bra sen att hon ser till att jag får studielivets dos av kultur, haha. Världens bästa gudmor. ♥
Då jag åkte hemåt från Kabelfabriken gick vi flickor direkt iväg för att se på när våra boys var med i skolans fotbollsturnering. Vi skulle vara cheerleaders, men misslyckades dock eftersom vi hade så fullt upp med annat att vi knappt hängde med i matcherna, hehe.. Sedan stod det utgång på schemat, men hela gänget var så himla trötta att det blev en tidig natt istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0