OM EN EFFEKTIV DAG

Hej där! Idag känner jag att jag har varit riktigt duktig, för ja, man får säga så. :-) Skoldagen varade från nollnio trettio till nexton nollnoll och under den tiden hann vi ha två föreläsningar samt sitta och jobba med excel i ett par timmar. Angående excel, så kunde jag prick ingenting om det fram tills idag, men efter Arthurs och mitt jäkla bra-iga teamwork så är jag härmed fullärd. Typ. Väl hemma igen hade jag bokat tvättstugan, så det gick eftermiddagen åt till - samtidigt som jag gjorde middag samt jobbade med några skoluppgifter. Jag blev just helt klar med alla inlämningsuppgifter vi har i en datakurs och det känns sisådär såhääär skönt! Nu ska jag tjoppa upp några våningar och störa Soffan, hehe. PUSS.
 
P.S. Bästa papsen min fyller år idag, så härmed skickar jag iväg många grattiskramar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0