I WOKE UP LIKE THIS

Hej på er! :-) Kan ni fatta ironin när jag igårkväll valde ut blusen ovan, och imorse slog upp ögonen nollåtta trettionio när jag skulle vara i skolan nollnio nollnoll? Ja, texten på blusen kunde nog iallafall inte ha stämt bättre när jag rusade in i klassen några minuter senare, haha. Väl där pluggade vi biomekanikuppgifter i någon timme och sedan slutade vi. Sa någon meningslösa skoldagar? Nåja. Nu har jag alltså varit i skolan, jobbat med ett grupparbete, städat lägenheten samt ätit lunch - och det är bara förmiddag ännu! Om en liten stund kommer Evis hit för att gå igenom ett vattengymnastikpass vi ska hålla imorgon och därefter blir det en länk i solen med Soffan. Ikväll sen ska vi ha pluggkväll igen och känner jag mig själv rätt så gör jag det antagligen upp och ner, i huvudstående. En bra dag iallafall, alltså. :-) Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0