GULISINTAGNING 2015

Dessa finisar alltså!! I onsdags stod det inget mindre än gulisintagning tjugohundrafemton på schemat. När vi slutade skolan gick vi till mig för att dela en vinflaska och därefter var vi pepp till hundra procent!
Vi mötte upp boysen i stan och så gick vi till vår startpunkt. 
Dresscoden var en gul huvudbonad och väl där fick vi sedan klä på oss en sopsäck samt blev målade i ansiktet.
Därefter hann jag knäppa en hel del bilder på alla söta gulisar innan vi delades in i lag. 
Fysioeliten.
Sedan satte det igång. Här bjuder jag på en suddig bild på mitt härliga lag. Vi hade med oss en fransman, så därav hette vårt team Santé. 
Under tävlingens gång hann vi bland annat svepa massa blandade alkoholdrycker, spränga ballonger med främlingar, byta ut ett spelkort mot en grön spargris(elefant?), sjunga och dansa till ABBA, skriva en snapsvisa och framföra den på senatstorget, gå på toaletten i stadshuset, transportera ett gem med bara halva tändstickor och munnarna, leka norskfylla och göra kullerbyttor, klä av oss kläderna och bygga ett så långt klädsträck som möjligt... Så himla himla kul!
Ett tappert försök i att ta en selfie med domkyrkan.
Såhär glada blev vi när vi träffade gullisar ur andra lag. 
Här vet jag inte ens vad som hände, hehe.
Avslutningsvis en vacker bild på bästa Santé. 
När alla stationer var avklarade gick jag med dessa två för att köa till efterfesten. 
Favoriter.
Efter ett sjukt långt köande slapp vi äntligen in. Härifrån har jag (som tur är) inte många bilder att bjuda på, haha. Vi dansade och drack tills det var dags att gå hem efter en himla awesome kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0