ETT HEJ

Hej dåliga webcam-bilder!

Och hej på er också, förstås. :-) Det är tisdag och jag är tillbaka i huvudstaden. Min torsdag-till-måndag-helg hemhemma blev riktigt lugn och slö (ja, så slö att jag inte knäppte en enda bild..), och det var verkligen välbehövligt. Kollade idol, träffade släktingar, åt ostbricka, hade myskvällar, njöt av solen, fick spendera tid i älsklings nya fina lägenhet, shoppade, åt mammas goda mat, hängde med vänner, pussades, spelade Wii och så vidare. Men trots en skön helg hemhemma känns det ändå himla fint att vara i Helsingfors och mitt eget lilla hem nu igen. Jag trivs ju så bra! Iallafall, ville nog bara kika in och säga hej och så typ. Så pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0