VÄLKOMNAR EN PLUGGVECKA

En teckning jag fick av Aksel efter vår lekstund. <3
 
Hejsan! Det är måndag, och faktiskt ingen dålig sådan heller. Vi hade en rolig skoldag där vi fick leka med barn och observera deras motorik, så för en barnälskare som mig var det ju drömmen. :-) Efter skolan tillbringade jag tid med Jennie, vi satt ute på en bänk och njöt av det härliga vädret och solstrålarna som värmde medan vi peppade varandra i livet, haha. Sedan till något helt annat: Enda sedan skolan började har det blivit lite (läs: inget) plugg och mera (läs: mycket) fest, så jag känner att det lixom behöver bli lite ändring på det nu. Dessutom känns det som att motiveringen till pluggandet överlag ligger på botten och att jag knappt vet hur man pluggar mera efter mitt mellanår, men här ska det alltså bli skärpning för Aivilo och jag ska nog komma tillbaka in i skolvärldens rutiner. Den här veckan står det inget festande på schemat (ja, förrän på lördag då alltså, hehe), så jag har bestämt mig för att ha en pluggvecka. Inledde den med flera timmar anatomiplugg denna måndagkväll och därefter satte jag igång med en inlämningsuppgift. Det börjar ju bra iallafall.. ;-) Nu tänker jag krypa ner i sängen så jag orkar med en lång skoldag och mera plugg imorgon! Puss och godnatt finisar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0