OM EN TENT & EN PROMENAD

Efter att Jennie och jag hade pluggat tidiga morgnar och sena kvällar (typ) denhär veckan fick vi imorse briljera med bland annat rörelser där huvudets lateralflexorer på högra sidan arbetar koncentriskt på ytterbanan i frontalplanet runt sagittalaxeln, underarmens pronatorer arbetar excentriskt på hela rörelsebanan i horisontalplanet runt vertikalaxeln samt knäledens extensorer arbetar exentriskt i sluten kedja.. Japp. Biomekaniktenten är alltså avklarad och den gick finfint! Då vi slutade för dagen var klockan bara nollnio trettio och då var vädret så härligt att jag drog med mig Jens på en promenad vid stranden. Alltså, jag har sagt det förr, men jag tänker säga det igen - det här stället är så himla himla fint. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0