HEJDÅ SYDNEY

Idag lämnar jag Sydney och Australien gråtandes, men samtidigt är jag fylld med så så så mycket kärlek och lycka. Alltså jisses vilket år det har varit! Alldeles underbart fantastiskt härligt. Jag har verkligen haft den bästa tiden i mitt liv. Under det här senaste året har jag säkert fått uppleva mer än jag gjort under alla mina tidigare nitton år tillsammans och alltså vilka äventyr sen då! Alla resor, bravader, galna idéer och upplevelser är något jag aldrig kommer att glömma. Jag har träffat så många fina nya människor och lärt mig så mycket om både andra, mig själv och världen. Jag har också haft turen att ha universums bästa hostfamily och de har verkligen tagit hand om mig på bästa tänkbara sätt. Det har varit en sann glädje att vara en del av deras familj. Och sist men inte minst, Sydney, älskade Sydney, finaste staden i hela himla världen med en skyline som får mig att bli mer och mer förälskad för varje gång jag ser den. Perfektion. Det känns underbart att få kalla denna stad mitt andra hem och en del av mig kommer alltid att finnas kvar här. Ååh. Jag har verkligen levt min dröm. Jag har aldrig varit så lycklig som jag har varit här. Så himla obeskrivligt genuint lycklig rakt igenom. 
 
THANK YOU. BYE BYE, SEE YA. ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur fick du kontakt med din hostfamilj?

Svar: Jag fick höra att de behövde en au pair vid ungefär samma tidpunkt som jag var påväg till Australien, så jag skickade iväg ett e-mail och därefter pratade vi på skype och bestämde oss för att jag skulle tillbringa mitt år med dem.
aivilos.blogg.se

2015-05-17 @ 12:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0