FITNESS FIRST

Denna vecka har bestått av de sista träningspassen på gymmet Fitness First, för i torsdags gick nämligen mitt membership ut.. Från att mer eller mindre faktiskt ha befunnit mig på gymmet varje himla dag - oavsett om det varit en tisdagsmorgon, fredagskväll eller söndagseftermiddag - känns det ju så tomt nu. Jag har varvat träningen med roliga group classes, kilometrar på treadmillen, styrketräning, stretchning och längder i simbassängen. Det har varit så himla kul och jag har verkligen varit taggad på träningen hela tiden. Favoritpasset har varit bodyattack och där hade jag också favoritledaren som verkligen peppade och pushade en till max. Jaa, efter den sista timmen grät jag till och med i bilen hem eftersom jag var så ledsen över att det var över, haha. Oj vad man kan bli glad och må bra av träning! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0