OM ETT TUNGT FARVÄL & ATT VARA BACK ON TRACK

Min. 
 
Hejsan finisar! Hoppas allt är bra med er. :-) Min morgon (eller jaa, hela dag) har inte varit så värst bra, den har faktiskt varit riktigt jobbig. Det har ungefär varit känslan när jag skjutsade Björn till milibussen för första gången - gånger tusen. Idag var alltså dagen då jag var tvungen att pussa Björn hejdå på flygfältet och nu är han påväg hem igen. Så. sjukt. tungt. Dock har vi haft det så himla underbart och vi har verkligen njutit av dehär sexton dagarna vi fick tillsammans. Åh, min älskade prins. ♥ Nu är det i vilket fall som helst dags att komma tillbaka till rutiner och verkligheten igen och för att kompensera alla de dagar ni så ivrigt tittat in här även om inte jag gjort det, börjar bild- och inläggsbomben från de senaste två veckorna prick nu. Håll i er! Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0