MIDSOMMARAFTON

Årets midsommarafton firades i Nämpnäs, närmare bestämt i "Latklobbin" på Julias & Jimmys villa. Och alltså, oj så himla toppen det blev! 
Mina universums bästa. ♥♥ Allt ska ju förevigas förstås, så vi började med gruppbilder på the squad aka bitchförbundet, hehe. 
Sedan övergick det tydligen i en hel massa selfies. 
Och här är resultatet som jag hittade på min telefon av det.
Sedan ville Sandra och jag ta lite mera bilder med våra kransar. :-)
Och en (eller var det tusen?) selfie på det, såklart!
Finsk sommar alltså.. När vi äntligen var färdiga med fotograferandet för en stund var det dags för midsommarmiddag. Men vet ni vad som händer prick före vi ska duka fram maten på terrassen? Jo, det börjar ösa ner.
Vi fick flytta in istället, men lika gott var det ändå. Det serverades allt från vitlöksbröd, jordgubbs- och fetasallad och laxrullader till grillad majs, bacon, svamp, halloumi och kyckling/biff och nypotatis. Alltså dog matdöden. Dessutom hade Julia fixat en supergod bål! 
(För) mätta och belåtna. 
Därefter var det dags för kubbturnering och en femkamp som tillslut tyvärr lämnade på hälft. 
Tror det blev en liten (dricka)paus i spelandet. 
Filip, Jannica och jag gjorde ett försök i att ta en fin bild tillsammans, dock gick det ju inte så bra.. :-)
Jonas ville också vara med. Notera mina fina skor och Jonas myggskydd, haha!
Himlen och solnedgången var ju verkligen så så vacker! Kunde inte sluta knäppa bilder. 
Mera pausande. 
Plötsligt satt vi i en båt och åkte ut och rodde en sväng. 
Avslutningsvis badade vi bastu i flera timmar och tog himla många dopp i havet tills långt in på natten. 
Vi sov över på villan och runt nollfyra trettio tog vi farväl av dagen. Vilken alldeles underbar midsommarafton! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0