HEJ HEJ, JÄTTEMYCKET HEJ

MEN ALLTSÅ HEJ DÄR! Ja, jag lever och nej, jag har inte slutat blogga. Orsaken till denna extremt ekande blogg är bara att jag knappt öppnat datorn sedan jag flyttade hem och därav har det inte heller blivit något bloggande. Tid? Motivation? Ork? Lust? Jag vet inte. Men nu tänker jag iallafall vara back on track! De senaste två veckorna har jag varit ledig och jag har bland annat haft reunion med himla massa fina gullisar, längtat tillbaka till Sydney så otroligt mycket, följt med på spontanfest till Vasa, frusit ihjäl på grund av vädret, varit på hemmafest, ätit första campingglassen, bakat kakor, firat lillasyster som blivit konfirmerad, festat till det skolavslutningen till ära och sist men inte minst tagit semester från semestern och dragit med mig Jannica till Spanien. Bara jag tar itu med alla bilder ska ni nog få höra mera om några av dessa bravader. Så, vi hörs helt enkelt! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0