EN LITEN CATCH UP

För att jag saknar min bränna och behöver göra en throwback till Spanien.
 
Hej finisar! Alltså dethär bloggandet går ju inte så bra för mig nuförtiden, men jag har faktiskt varken tid eller något att skriva om. Mina dagar går i princip bara i jobbets tecken och det känns som om jag inte hinner med något annat. Bara jag får någon ledig stund ska jag verkligen börja ta itu med bilderna från Spanien! Iallafall. Förutom jobb har jag ändå hunnit iväg på en shoppingtur med ungen, besökt kära storasyster i Vasa, hängt på villan, varit på examenskalas och agerat chaffis åt alkoholpåverkade gullisar. Men det var väl det. Vi hörs när vi hörs. PUSSHEJ. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0