SLUT_TJEJ_95

Ett hej från en kraftlös flicka! De maxladdade batterierna efter villalivet är totalt urladdade - ja, för att inte tala om sömnkontot - efter de senaste dagarna. Igår efter morgonskiftet började jag dessutom känna mig sjuk och en förkylning smög sig på. Som tur är stod det ledig tisdag på schemat idag! Eller det är väl inte så roligt att spendera sin lediga dag sjuk, men vad kan man. Har iallafall fått tagit igen lite sömn och vaknade upp efter tretton timmar (!!) och därefter har jag hinkat i mig finrexin och drogat burana. Tills ikväll har vi köpt biljetter till Närpes skolmusikkårs show, så även om jag inte mår på topp ska jag tillbringa kvällen med riktigt trevlig underhållning! Det ska väl nog bli bra det här också. :-) PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0