JAG ÄLSKAR SOMMAREN

Det var ett himla tjat om denhär sommaren, men den kom ju äntligen hit och fyfan (ursäkta) vad lycklig jag är. SÅ. HIMLA. SKÖNT. Under dagarna på villan har jag solat från morgon till kväll, tagit många dopp i havet, druckit vin och goda drinkar, suttit vid bryggan och njutit, målat naglarna, vaknat upp efter världens bästa nattsömn (jisses så bra jag sover här!), ätit frukosten ute i morgonsolen, blivit bjuden på god mat och våfflor, haft ett riktigt tungt träningspass, tittat på solnedgångarna samt levt villalivet och bara varit. Dessa lediga dagar var alldeles alldeles underbara och nu har jag laddat batterierna till max igen. Finns inte något bättre än det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0