FREDAGENS TOMATKARNEVAL

Som sagt så åkte jag iväg till Närpes på fredagkväll och då mötte jag upp min Jannica. Först satt vi och såg på då Sandra och Elin uppträdde tillsammans med en hel del andra gymnaster, och sedan joinade Elin oss och så gick vi igenom karnevalen. Därefter gick vi till öltältet för att avnjuta en kall i solen. Härligt. 
Så småningom hängde vi på med de andra som redan hade börjat förfesta..
.. Och det var dags för några kubbmatcher. Dock blev ju vi flickor totalt utägda av pojkarna.
I något skede var det dags att knäppa en hel massa glada bilder (som Evgeni ville fotobomba) förrän vi återigen begav oss in till Niesby. Då gick vi och satte oss i parken och träffade samt pratade med många finisar. När klockan blev dags-att-åka-hem-för-aivilos-tid och alla andra så småningom började leta sig till tältet åkte jag hem för att sova. Trots att det blev en tidig kväll var det en himla toppenstart på karnevalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0