TILLBAKA TILL DET NORMALA

Hej! En ny vecka började och vardagen kom emot. Bloggen har helt lämnat ouppdaterad, men den har nog ändå varit i mina tankar (hehe), så jag tänkte berätta lite om veckan med hjälp av iPhonebilder:
Måndag. Denna dag började också min hostdads brors familj sin resa hemåt, så nu har alla våra gäster lämnat oss. Själv jobbade jag hela dagen och vi var bland annat ut på långlänk med lillasyster och till parken med storasyster efter att jag hämtat henne från dagis. Kvällskvistens bestyr bestod av en spakväll och skypedejt med min älskling. 

Tisdag. En riktigt normitisdag. En morgon med båda ungarna, förde och hämtade storasyster till och från dagis, en hel dag för oss själva med lillasyster och en eftermiddag och kväll som innehöll pusslande och lekar i lekrummet med båda ungarna. Avslutade dagen med en himla skön kvällslänk och återigen skype med Björn samt mamsen och papsen.
Onsdag. Eftersom jag jobbade måndagen (som jag oftast har ledig) var jag ledig onsdagen istället. Tog en lång sovmorgon, åt frukost ute i solen, åkte iväg på shopping, strövade omkring och njöt i det härliga vädret, började planera det som kommer att bli nästa äventyr, sprang iväg på en långlänk och skypade med Jannica.
Torsdag. En helt vanlig jobbdag som bland annat innehöll ett besök till en vattenpark, muminpussel och film. På kvällen mötte jag upp Anna i city och så gick vi iväg till vår dansskola för en dance class.
Fredag. Det hade lovats himla varmt väder till denna dag, så direkt från morgonen gick vi iväg till parken för att leka av oss förrän graderna nådde trettiofem. Därefter var det bland annat dagssömn (för lillasyster) och pusslande av alla himla pussel i hela huset (för storasyster och mig) som gällde. När det blev eftermiddag hade lillasyster en läkartid tillsammans med sin mamma, så då passade storasyster och jag på att åka iväg till simmhallen och plaska av oss lite. Fredagsmyset bestod sedan av tacos till middag och filmkväll med mina hostparents. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0