SÖNDAGSSYSSLOR

Började söndagen med en sovmorgon följt av frukost ute i solen. Någongång på förmiddagen hoppade jag på tåget till city där jag mötte upp Lena utanför Paddy's Market, vilket precis som namnet säger är en marknad. Där strövade vi runt rätt så länge och före vi åkte hem igen hann vi (tyvärr, haha) shoppa lite i de vanliga affärerna också. På eftermiddagen drog jag iväg till gymmet på ett skönt söndagspass och några timmar senare var jag återigen redo för att möta upp Lena. Denna gång var det dags för biodejt och Taken 3! Superfilm. Och Bryan Mills var ju lika cool som alltid. Avrundade sen dagen med att skypa med mamma, ungen och Grålle samt med Björn före jag somnade allt för sent. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0