RAINY SUNDAY

Min wifey/pinguine/älskade Janne. ♥
 
Regnet från lördagen bara fortsatte och på söndagen bjöd Sydney på regn, regn och regn. Jag tog mig iallafall in till city redan på förmiddagen där jag träffade upp några au pairs på Starbucks. Vi skulle nämligen planera en kommande resa! SÅ. TAGGAD. Nåja, planerandet gick rätt så fort så efteråt åkte jag hem till Janne för att hänga med henne. Denna helg var hennes sista här i Sydney och nästa vecka beger hon sig iväg för att resa några veckor innan hon slutligen åker hem till Tyskland. Det känns ju så himla tråkigt att hon inte kommer att vara här i Sydney med mig längre, men som tur är hinner vi träffas ännu en gång förrän hon påriktigt lämnar Australien och mig. På kvällskvisten gjorde jag typ ingenting förutom att, surprise surprise, skypa några (läs: många) timmar. Det var det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0