OM ETT HEJDÅ & ROYAL NATIONAL PARK

Bilder från söndagens roliga äventyr.

Söndag. Dagen började på ett lite tråkigare vis, eftersom jag var tvungen att krama min fina familj hejdå. Två och en halv vecka gick så himla fort och nu är de påväg hem till Finland medan jag är on my own igen. Vi fick iallafall några toppenveckor tillsammans! :-) Nåja, sedan fortsatte dagen bättre då jag mötte upp Anna och Lena för att ta ferryn över till Royal National Park. Där bestod dagen av korta bush walks, vackra stränder och svettigt väder. Höjdpunkten blev vårt egna lilla secret place som vi fann efter någon timmes vandring. Det var en liten flod med en himla stark ström, så vi kunde bara lägga oss ner i vattnet och sedan följa med strömmen till flodens andra ända. SÅ KUL! Haha. På kvällskvisten anlände jag hem igen och då blev det middag med hela stora gänget följt av sällskapsspel med kidsen. End of holiday. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0