OM EN TRÄNINGSMÅNDAG

En mumsig lunch.
 
Hejhejhej på er! Det känns som om jag inte sagt hej åt er på länge, så var bara tvungen att gör det ordentligt nu. :-) Iallafall. En ny vecka inleddes igen - och det är inte vilken vecka som helst, utan från och med denna vecka har jag ett nytt jobbschema! Det innebär bland annat att jag har ledigt mitt på dagen på måndagar, eftersom lillasyster numera har joinat storasyster på daycare. Så vad gjorde jag denna måndag då? Efter riktigt varma och soliga dagar bjöd denna dag förstås istället på riktigt ruskigt kallt och regnigt väder, så jag befann mig mest på gymmet. Närmare bestämt så hann jag med fyra (!!) olika träningar. Efter att jag hade fört ungarna till daycare åkte jag iväg på första passet och någon timme efteråt checkade jag också av det andra. Därefter blev det lunch i form av bananpannkakor med hallon och sedan satt jag och redigerade bilder tills jag skulle hämta hem gullisarna igen. När jag sedan hade jobbat klart för dagen drog jag återigen iväg till gymmet och så blev det två pass till. Varför? Jo, hela förra veckan testade jag på gymmets olika gruppass och dessutom hann jag också testa löpbanden och simbassängen, men några gruppass var (och är) fortfarande otestade och tre av dem råkade vara just i måndags. Och det fjärde passet kunde jag bara inte motstå, hehe. Jag känner mig bara så himla taggad på träningen just nu! PUSS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0