OM EN LÖRDAG

Från lördagseftermiddagen och -kvällen.

Min lördag var riktigt bra! Inledde dagen med ett långt, närmare bestämt sisådär tre och en halv timmes skypesamtal med Johanna. Vi hade tydligen mycket att ta igen, haha! Därefter hann jag inte göra så mycket annat före jag åkte in till city för att möta upp Janne, Nina och deras kompis Iman. Vi gick och handlade picknickmat och begav oss sedan till parken där det vankades konsert senare på kvällen. Medan vi väntade på att klockan skulle bli nitton nollnoll och konserten skulle börja hade vi picknick, fick snygga snapbacks från China Airlines, chillade och så hade vi alldeles för roligt med selfiesticken.. Sådär (o)passligt tills klockan sju började det förstås regna, så vi fick dansa regndanser istället, men humöret var på topp iallafall. :-) Då vi kände att vi var tillräckligt genomblöta begav vi oss hemåt och väl hemma blev det tre skypesamtal till med några gullisar förrän jag till slut somnade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0