OM EN EFFEKTIV MÅNDAG & EN SLÖARE TISDAG

I måndags hade jag ledigt som vanligt och det blev en riktigt skön och produktiv dag! Tog sovmorgon till sisådär tio nollnoll och efter frukosten skrev jag ihop en to do list för dagen och sedan var det bara att börja bocka av. Storstädade både mitt rum och badrummet, bytte till rena lakan i sängen, bloggade, tog en powerwalk, besökte gymmet här i närheten för att diskutera membership contract, planerade (läs: drömde om) mera resor, försökte fundera över höstens utbildning, begav mig ut på en evening run och slutligen hade jag spakväll. Det var den dagen. Det blev tisdag och jag hade väckning nollsex fyrtio och så satte jobbdagen igång. Fast denhär tisdagen var dagen då även lillasyster skulle börja på daycare, så efter att jag fört båda ungarna dit hade jag ledigt tills jag hämtade hem dem igen. Under den tiden fick jag dock inte mycket gjort alltså.. Såg en film och slösurfade. Typ. Sen då ungarna var hemma blev det lek och bus några timmar tills jobbdagen var slut. Då åkte jag nästan direkt iväg till gymmet för att fixa membershippet och samtidigt köra mitt första pass där, och det kändes riktigt bra! Väl hemma igen gjorde jag återigen inte så mycket före jag tog en tidig natt. Och det var den dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0