JOBB, GYM, MIDDAG & TISDAGSDEJT

Julia, Katie, Megan och Rachel. Toppentjejer!

Tisdag. Jobbdagen började nollsex fyrtio och så var det dags för de vanliga morgonsysslorna och frukost före det bar iväg till daycare. Medan storasyster och lillasyster befann sig där, tillbringade jag tiden på gymmet. Först stod ett pass med en private trainer på schemat och sedan testade jag återigen på ett nytt gruppass. På eftermiddagen efter att jag hade hämtat hem kidsen var det pusselbyggande, födelsedagshattar och sånger som gällde. Sen stod jag för middagen och jag bjöd på lax, klyftpotatis samt jordgubbs-, feta- och avokadosallad. Kvällskvistens program var en dejt på ett chokladcafé med hela gänget som jag åker till Byron Bay med. Vi planerade det sista samtidigt som vi avnjöt en god chokladmilkshake och taggade taggade taggade. Ungefär så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0