SKY IS NOT THE LIMIT

Igår befann jag mig prick här. Ja, precis det - uppe bland molnen. Jag minns att jag bara nämnde att jag blev himla glad över min julklapp som jag fick av min hostfamily, men sedan berättade jag med flit inte något mera om det. Orsaken till det var att julklappen var en upplevelse som mamsen inte var så förtjust i att jag skulle ta del av, eller för att vara riktigt ärlig fick hon ont i magen av bara tanken, så hon ville helt enkelt inte att jag skulle berätta när detta sedan skulle ske. Så det här har alltså varit min egna lilla hemlighet. Sen kom onsdagen den elfte februari tjugohundrafemton och jag fick göra något som ser så sjukt häftigt ut och som jag länge har velat göra. Jag fick testa på skydiving!! Och mamsen sov ovetandes så sött, hehe.. Iallafall, kika in lite senare så ska ni få se en hel drös med bilder, och om jag är tillräckligt teknisk tänkte jag bjuda på en film också. :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0