OM IGÅR, IDAG OCH IMORGON

Tjena! Igår var jag ledig och eftersom vädret bestämde sig för att vara grått och kallt blev den planerade beachdagen en shoppingdag med Lena istället. Fast det var ju förstås inte så dåligt det heller, hehe. Kvällen bestod av gym och sen hände det nog inte något mer märkvärdigt den dagen. Idag har jag jobbat från nollsex fyrtiofem till sjutton fyrtiofem och sedan mötte jag upp Anna i city för att gå och dansa. Dock var det allt för länge sedan jag hade sett henne, så denna dance class blev kanske lite för mycket prat och lite för lite dans.. Men lika kul som vanligt ändå! Imorgon är det äntligen fredag och när jag har avslutat jobbdagen har jag en toppenhelg framför mig, igen en gång. :-) Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0