OM EN JULIA-OCH-OLIVIA-DAG

Rose Bay.
 
I tisdags spenderade jag nästan hela dagen med Julia. Efter att jag hade fört kidsen till daycare åkte jag och plockade upp Julia istället och så bar det iväg på ett fotouppdrag, hehe. Vi körde till Dover Heights, som kan ha en av de finaste utsikterna över Sydney, för att knäppa lite magiska bilder på skylinen. Jag ska visa er resultatet senare. :-) Då vi fotograferat färdigt körde vi vidare till Rose Bay, där vi tog en lunch vid hamnen och sedan bara vandrade längs med stranden samt satt och njöt av solen och vädret. Därefter var det dags att åka hem igen och hämta gullisarna från daycare och så var det återigen några timmar jobb. Som avslutning på denna dag mötte jag sedan upp Julia igen utanför bio och så var det äntligen dags att se Fifty Shades of Grey. Toppendag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0